.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قالیباف: می‌خواهم در بهشت بمانم!

آرمان: محمدباقر قالیباف از محسن‌هاشمی دعوت کرد تا به دفتر او برود و صحبتی با هم داشته باشند. شهردار فعلی و گزینه تصدی جدید این سمت در دو صندلی کنار همدیگر نشستند و پس از احوالپرسی‌های مرسوم آنچنان که روایت شده است قالیباف به نحوی در این دیدار درصدد اطمینان دادن به محسن‌هاشمی بوده و تاکید داشته که به طور جدی خواستار جلوس بر کرسی شهرداری تهران برای یک دوره دیگر است.

 شهردار فعلی تهران می‌داند که جدی‌ترین گزینه برای جلوس بر کرسی شهرداری تهران محسن‌هاشمی است لذا باید در این مسیر او به رقیب خود پیام بدهد که در صحنه خواهد ماند اما او نمی‌دانست گزینه‌هایی که از سوی اعتدال‌طلبان و اصلاح‌طلبان برای تصدی کرسی شهرداری معرفی خواهند شد، هیچ‌کدام به فکر بقا بر کرسی مدیریت شهری نیستند بلکه هدف اصلی آنها گشوده شدن گره‌ای از مشکلات است.

مشکلاتی که به اعتقاد همه آگاهان ناشی از سیاسی‌کاری و عملکرد ضعیف مدیران شهری قبلی تهران بوده است که نمونه آن استقراض پول از کشورهای دیگر برای انجام پروژ‌ه‌های شهری، وام‌هایی که پرداخت آن بر عهده شهردار بعدی خواهد بود، ترافیک کلانشهر تهران و هزاران مشکل دیگر است که برای گزینه‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌طلب بسی با اهمیت‌تر از حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم است.

 برخی که هدف آنها حل مشکل پایتخت و آسایش مردم تهران نیست، پس از اطلاع از این دیدار شایعاتی را مطرح کردند که از جمله آنها مذاکره برای کنار کشیدن محسن‌هاشمی به نفع قالیباف در ازای دریافت مدیریت مترو یا نهادهای دیگر است. این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که با کمی تفکر پی به دلیل طرح آن می‌توان برد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.